Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
31 Juli 2010, 21:48:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter
36.194 aantal berichten in 8.665 topics door 13.999 geregistreerde leden
Nieuwste lid: rick9644
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: paar vraagjes  (gelezen 513 keer)
neenee
Newbie
*

« Gepost op: 12 Maart 2010, 14:56:13 »

Hallo:)
Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum naar me antwoord maar het is me nog niet duidelijk genoeg dus vandaar dat ik het maar vraag:) Ik ga dinsdag naar parijs met mijn school nu wil ik weten of als ik mijn gegevens service op uit of op uit tijdens roaming zet ik sowieso geen kosten maak omdat ik geen mail meer krijg enzo en als gegevens service uit staan of op uit tijdens roaming kan ik dan wel gewoon met wifi op internet? En gewoon bellen en smsen weet we ldat dat dan waarschijnlijk niet de zelfde prijs is. Verder heb ik een probleempje met mijn geluid sinds een tijdje geleden gaat mijn bold 9000 niet zo hard meer als dat ie moet gaan ik weet dat hij het nog wel kan doen want als ik een filmpje afspeel met muziek die standaard in me bb zat dat ie naar een tijdje naar de volume gaat zoals die was als toen ik hem kreeg dus als ik hem dan terug zet naar fabrieksinstellingen zou het dan kunnen dat het verholpen is en dat ik dan weer een back up op mijn bb zet, heb ik dan al mijn nummers, fotos etc terug?
ook is mij verteld dat er iets is als ctrl alt delete op je bb dat je onnodige dingen verwijdert dat ruimte in neemt op je bb

Ik heb een bb bold 9000
zit bij hi bis abbo eindeloos bb

alvast bedankt
Morrigan
Hero Member

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Maart 2010, 17:53:33 »

De simpelste manier om overbodige zaken (zoals temp files) te verwijderen, is door even de accu er uit te halen. Daarna als je je BB aanzet, dan duurt het een tijdje voordat ie het weer doet (dit is normaal), maar dan heb je weer meer geheugen vrij. Af en toe zo'n accupull is zeker aan te raden.

Bij gegevensservice uit tijdens roaming heb je inderdaad geen kosten vanwege het ontvangen emails in het buitenland. Of je ze dan ook kan binnenhalen via wifi weet ik eigenlijk niet, maar iemand anders op dit forum vast wel.  Cheesy

En verder denk ik dat het aan te raden is om je toestel eens te updaten. Kijk even verder in dit forum voor de uitleg hoe je dit moet doen.

BB 9700 Bold i.c.m. KPN (privé, BIS)
BB 8900 Curve i.c.m. Vodafone (zakelijk, BES)
truffel
Hero Member

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Maart 2010, 22:05:38 »

Om wifi te kunnen gebruiken moet de dataverkeer wel aanstaan anders werkt wifi niet maar dat kost niet veel.

Blackberry Bold 9700, t-mobile
OS 5.0.0.593
neenee
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Maart 2010, 00:32:11 »

oke bedankt ja dat updaten had ik al geprobeerd maar ik kon mijn huidige bb systeem niet verwijderen ofzo omdat dat niet tussen configuratie scherm stond is er dan een manier om met gegevens service aan geen kosten te maken en als ik gegevens service uit heb staan maak ik ook geen extra kosten tog of is het echt allee nbij uit tijdens roaming bedankt voor de tips:)
« Laatste verandering: 13 Maart 2010, 00:38:31 door neenee » Gelogd
BlackBarry
Hero Member

« Antwoord #4 Gepost op: 13 Maart 2010, 00:53:01 »

Als je de Gegevensservice uitzet, reduceer je je BlackBerry tot een simpel opbel- en SMS-telefoontje. Lekker veilig, geen extra-kosten. Kan heel nuttig zijn in het buitenland.

Als je toch wat ander plezier van je toestel wil hebben, zet je die service toch maar weer aan, maar zorg je gewoon dat je er alleen gebruik van maakt als je ergens een WiFi-verbinding hebt gemaakt (bijv. via een WiFi-thuis-netwerk, bij vrienden, op school, werk, sommige cafés enz.)

Kun je hiermee verder?

Bart
neenee
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 13 Maart 2010, 11:24:54 »

ow oke ja kan ik wel mee verder bedankt dat word dan maar niet  met me bb voor de zekerheid:P en dan een vraagje dat me nog niet echt helemaal goed is beantwoord als ik me bb op de fabriek instellingen  zet en daarna een back up der op zet heb ik al mijn nummers, etc  gewoon weer tog

bedankt Grin
BlackBarry
Hero Member

« Antwoord #6 Gepost op: 13 Maart 2010, 11:33:46 »

Jazeker. En nog beter als je van tevoren een synchronisatie uitvoert.

Bart
annemonique
Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: 13 Maart 2010, 11:41:39 »

Waar kan je die Gegevensservice uitzetten?
Morrigan
Hero Member

« Antwoord #8 Gepost op: 13 Maart 2010, 11:44:32 »

Menu, Verbindingen beheren, Opties voor mobiel netwerk.

BB 9700 Bold i.c.m. KPN (privé, BIS)
BB 8900 Curve i.c.m. Vodafone (zakelijk, BES)
annemonique
Newbie
*

« Antwoord #9 Gepost op: 13 Maart 2010, 11:49:58 »

Thanks!
En dan kan je dus alleen nog maar bellen en smsen?
Want de vorige keren dat ik in het buitenland was, zette ik gewoon m'n hele mobiele netwerk uit en kon ik wel op wifi. Maar daardoor kon ik niet bellen en smsen en ook niks ontvangen...
BlackBarry
Hero Member

« Antwoord #10 Gepost op: 13 Maart 2010, 11:55:27 »

Klopt allemaal!

Bart
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: