hansiej61
Newbie
|
 |
« Gepost op: 7 Maart 2010, 18:51:32 » |
|
Ik heb een BB storm die ik 's avonds in de cadle zet. Graag wil ik 's nachts wel bereikbaar zijn via telefoon en sms maar geen notificaties van emails ontvangen(dus geen tone en trilfunctie). Ik maak ook gebruik van de App Buzzme standaard. Weet iemand hoe de instellingen te zetten? Heb al diverse instellingen geprobeerd maar het lukt me niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ell@d@n (Eric D)
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 7 Maart 2010, 18:55:48 » |
|
Hallo Hansiej61, Welkom op het forum. Je kan een specifiek geluidsprofiel instellen dat je bv. 's nachts wenst te gebruiken, en waar je bv enkel en alleen geluid insteld voor je telefoonfunctie. Dit profiel kan je toekennen aan de Nachtkastmodus en klaar is kees  Enkel nachtkastmodus activeren als je gaat slapen. Met Buzzme heb ik geen ervaring. Eric
|
|
|
|
|
|
Curve 8520 OS5-OS6.hybrid Vodafone BE (Proximus) "My Blackberry doesn't type any better than I do..." http://bb.decy.be
|
|
|
hansiej61
Newbie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 7 Maart 2010, 18:59:00 » |
|
Erik,
Moet ik dan iedere avond dit profiel activeren? Nu heb ik standaard de nachtkastmodus aanstaan wanner de BB in de Cradle gaat maar volgens mij maakt hij dan nog steeds gebruik van het standaard geluidsprofiel wat ik overdag ook gebruik??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S@mbaman
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 7 Maart 2010, 19:00:24 » |
|
Hallo Hansiej,
Zoals Eric als zegt koppel dit aan de nachkastmodus. Bij mij is het zo dat als ik mn Storm in de cradle zet,hij automatisch in nachtkastmodus gaat.
Ook dit kun je instellen onder de klokinstellingen. Ik gebruik ook Buzzme en het werkt prima. Je kunt in de nachtkastmodus een profiel kiezen dat gebruikt wordt als je activeerd.
Ik heb er een nieuw profiel gemaakt speciaal voor inde cradle,bv geen led,geen geluid voor SMS en mail wel geluid voor telefoon.
Hans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansiej61
Newbie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 7 Maart 2010, 19:37:43 » |
|
Oke, heb een profiel voor de nachkastmodus(NKM) aangemaakt. Waar koppel ik dit nu aan de NKM?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S@mbaman
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 7 Maart 2010, 19:40:10 » |
|
Ga naar je klok in je optiescherm,opties,nachtkastmodus. Daar kun je alles instellen....  Hans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansiej61
Newbie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 7 Maart 2010, 19:51:12 » |
|
Op mijn BB heb ik daar alleen de keus: Nachtkastmodus: -LED uitschakelen ja/nee -Radio uitschakelen ja/nee -Scherm dempen ja/nee Lijkt erop dat ik dus iedere keer als ik mijn BB in de Cradle zet dat ik handmatig een ander geluidsprofiel moet kiezen?? Kan dit echt niet anders?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ell@d@n (Eric D)
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 7 Maart 2010, 20:11:30 » |
|
Heb je niet volgende mogelijkheden:  Eric
|
|
|
|
|
|
Curve 8520 OS5-OS6.hybrid Vodafone BE (Proximus) "My Blackberry doesn't type any better than I do..." http://bb.decy.be
|
|
|
|
S@mbaman
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 7 Maart 2010, 20:28:55 » |
|
Ja ik heb ook een storm en ik kan het profiel gewoon kiezen in NKM. En als je omhoog scrollt zie je staan:tijdens opladen:kies dan NKM activeren.
Ik zet hem in de cradle,wordt opgeladen dus,en hij gaat automatisch in NKM.
Hans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansiej61
Newbie
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 Maart 2010, 20:57:17 » |
|
Helaas..Ik heb alleen wat ik boven heb aangegeven. Gegevens van Blackberry: BB 9500-smartphone v4.7.0.181(platform voor 4.0.0.212) cryptografie-kernel, versie 3.8.5.51 versie van merk: 1.0.120.98 enz Help een software update? Volgens mij heb ik vorige week de laatste versie gedownload!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S@mbaman
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 7 Maart 2010, 23:27:11 » |
|
Hallo hansiej,
Daar zit het probleem.Je OS is een beetje erg out of date. De meesten draaien nu met de nieuwe OS 5.0 .
Je zult je Storm niet meer herkennen zo een verschil is het.
Het laatste nieuwe OS voor ons toestel is 5.0.0.484. Je kunt het hier op het forum vinden met een duidelijke How To om het te instaleren.
Hans
|
|
|
|
« Laatste verandering: 7 Maart 2010, 23:29:16 door S@mbaman »
|
|
|
|
|
hansiej61
Newbie
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 9 Maart 2010, 19:25:00 » |
|
Bedankt voor alle input. Met de update is het probleem inderdaad opgelost. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S@mbaman
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Maart 2010, 19:39:05 » |
|
Goed om te horen hansiej.... Merk je een verschil met 4.7.0.181?
Hans
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|