Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
10 September 2010, 03:12:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter - Maak je eigen profiel aan op BlackBerry Vriend
40.562 aantal berichten in 9.505 topics door 13.391 geregistreerde leden
Nieuwste lid: djoemena
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Downgraden?  (gelezen 2213 keer)
truffel
Hero Member

« Antwoord #15 Gepost op: 20 Februari 2010, 16:08:14 »

Hey hans,

Ik heb windows 7. Ik vind het nogal eng mn toestel te wipen aangezien ik er nog niet zoveel vanaf weet. Ook heb ik nooit zelf de email push enzo ingeschakeld. De jongen in de t-mobile winkel heeft dat allemaal voor mij gedaan. Moet ik echt alles zelf weer instellen daarna? Dus ook servicebooks en dat pushemail??  Ben zo bang dat het mis gaat met mn BBtje Wink
Maar vind het toch wel erg vervelend dat die screenlock er niet meer op zit Sad
Ik heb wel een beetje gezocht op het forum om te wipen maar het is mij niet helemaal duidelijk. Is het mogelijk om vanaf je BB alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarvoor een backup te maken via je desktopmanager en dan gewoon weer restore te doen? (zo simpel is het waarschijn lijk niet Shocked)

Groetjes Djura
Volgens mij is het simpel. Ik heb dat ook een keer gehad. Als je je BB aansluit op de PC en de loader start dat vraagt ie of je terug wilt naar de vorige versie. Als je dat melding niet krijgt dan is de optie van Hans de enige oplossing. Met goede begeleiding van Hans, doet hij vast wel, is het zo gepiept.
En voor de volgende keer misschien een goede les om zeker als leek, niet te snel gaan upgraden  Wink

Blackberry Bold 9700, t-mobile
OS 5.0.0.593
Djura
Full Member

« Antwoord #16 Gepost op: 20 Februari 2010, 16:08:50 »

Hey hans,

Bedankt! maarre nog 1 vraagje... hoef ik dan dus niet al die pushemail instellingen en servicebooks enzo opnieuw aan te vragen?

Groetjes Djura
S@mbaman
Hero Member

20CDD9DA Running Storm on 5.0.0.643

« Antwoord #17 Gepost op: 20 Februari 2010, 16:10:33 »

Nee Djura las je de loader gebruikt zoals in de How To staat,zet hij na het laden '
al je instellingen weer keurig terug.

Hans

Djura
Full Member

« Antwoord #18 Gepost op: 20 Februari 2010, 16:14:30 »

Ok, bedankt allen! helaas nu niet zoveel tijd dus ga het nu nog niet proberen, wil dat even rustig doen!
Mijn dank is wederom groot!! (enne sorry soms reageer ik te snel en als ik dan later terug lees zie ik dat sommige van mijn vragen al beantwoord zijn Embarrassed)
Djura
Full Member

« Antwoord #19 Gepost op: 24 Februari 2010, 20:34:58 »

@truffel Als ik mijn BB aan mn pc aansluit en de loader start vraagt ie aan mij niet of ik terug wil naar de vorige versie. Hij zegt "no actions requierd"  Ik kan wel advanced kiezen maar dan heb ik 2 keuzes waarvan ik niet weet welke ik moet kiezen.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: