Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
31 Juli 2010, 21:46:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter
36.194 aantal berichten in 8.665 topics door 13.999 geregistreerde leden
Nieuwste lid: rick9644
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: BB Bold 9700 Kraakt tijdens bellen (Zeer slechte belkwaliteit)  (gelezen 1028 keer)
Martijn1205
Jr. Member
**

« Gepost op: 25 Februari 2010, 17:25:35 »

Ik heb sinds 2 dagen de Bold 9700 en ben er echt zeer tevreden mee, alleen is bij mij het belkwaliteit erg slecht. De speakers kraken tijdens het bellen en het geluid is er zacht. Ik heb ook al het volume op maximaal gezet maar niks mag baten. Ook heb ik een batteryPull gedaan, maar dat helpt ook niet.

Hebben er meerdere hier last van of hebben jullie enig idee waaraan dit kan liggen? Ik heb gisteren wel een update gedraait en daarvoor heb ik niet gebeld, het kan misschien aan de update liggen.. Ik durf totaal niet te zeggen wat nou de oorzaak is, ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Alvast bedankt.
Jos Laarhoven
Jr. Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Februari 2010, 01:12:58 »

Martijn,

Ik heb hier een week of twee geleden ook een draadje over geschreven. Ik kon er niet echt een vinger achter krijgen waar dat nu aan ligt. Je hebt een update gedaan zeg je. Met welk OS draai je nu? Ik heb mijn Bold nu twee maanden heb hem geupdate naar OS v5.0.0.423. Ik weet zeker dat de slechte belkwaliteit er niet vanaf de eerste dag was dat ik het toestel had. Wellicht komt het door de update. Een andere mogelijkheid dat het signaal zo zwak is dat daardoor het geluid vervormt wordt. Via opties en status kun je signaalsterkte aflezen. Rond de -70dBm is een uitstekend signaal hogere waarden zijn minder goede signalen. Ik hoor graag van je! BTW, welke provider heb je?

Bye, Jos
(PIN: 2181E9AC)
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: