Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
3 September 2010, 09:41:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter - Maak je eigen profiel aan op BlackBerry Vriend
40.097 aantal berichten in 9.396 topics door 13.253 geregistreerde leden
Nieuwste lid: janvhh
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: BlackBerry 9700 en bluetooth sync met outlook lukt niet  (gelezen 2321 keer)
bmudde
Newbie
*

« Gepost op: 8 Februari 2010, 12:28:24 »

Outlook-BB9700  de sync via kabel op orde, maar de werking op bluetooth krijg ik niet voor elkaar.
 Ik heb een acer travel mate windows vista ultimate volledig bij met sp’s en patches, met de laatste drivers van de geďnstalleerd. Ik heb geprobeerd met Bluetooth_Foxconn_6.0.1.5000_Vistax86; zie www. Acer.nl support voor travelmate 6592G, vista ultimate 32. En ook met [Bluetooth]BTW 6.0.1.5000_Acer.
Beide gaven een probleem. Ik kreeg wel pairing voor elkaar maar blijft vervolgens hangen door “ontbreken van sturingsprogramma”. Wat m.i. niet waar is. Telkens vraagt de installatie om stuurprogramma voor de verdere werking van de pairing.

Ook na de update van vanavond naar device manager
Een keer heb ik gezien dat je op options/ connections de bluetooth wel kan aanvinken , maar dan kon ik weer niet pairen. Het lijkt erop dat er een fout zit / competabiliteits issues is.

Wie weet de oplossing om toch met Bluetooth te kunnen syncen met de BB. Ik wil niet met de kabeltjes gaan zitten prutsen.
ps. Met Nokia 61i nooit problemen gehad met bluetooth. Bluetooth met i-PAQ ook geen enkel probleem. Dus het kan wel werken!!
BlackBarry
Hero Member

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Februari 2010, 12:52:32 »

Voor zover ik weet, is draadloze synchronisatie (Bluetooth en/of WiFi) met BlackBerry en Outlook eigenlijk alleen mogelijk met gebruik van een BES-verbinding.

Bluetooth met BIS is alleen geschikt voor synch met handsfree-sets en handsfree-carkits, voor audio- en telecom-overdracht, en bestands-overdracht naar je computer of naar andere mobiele toestellen.

Bart
« Laatste verandering: 8 Februari 2010, 13:05:09 door BlackBarry » Gelogd
bmudde
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 8 Februari 2010, 18:10:39 »

Het gaat mij alleen maar om syncen van agenda, taken en notities. mail syncen hoeft niet eens zozeer.

Maar zelfs dat krijg ik niet voor elkaar.
 Huh Huh
S@mbaman
Hero Member

20CDD9DA Running Storm on 5.0.0.643

« Antwoord #3 Gepost op: 8 Februari 2010, 18:32:11 »

Hey Bart en mudde,

Ik sync mn Storm met de desktop manager via bluetooth,geen probleem.
Ik sync tasks,agenda en contacts.

Klik rechts bovenin op opties,verbindingsopties en selecteer bluetooth.
laat DM zoeken en selecteer je BB.

Hans
« Laatste verandering: 8 Februari 2010, 20:16:06 door S@mbaman » Gelogd

Franc16
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 2 Maart 2010, 15:19:46 »

Hallo Hans en Bart,

Ik heb me zojuist aangemeld omdat ik nu in het bezit ben van een BB 9700Bold en ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al met Acer gesprken maar die kunnen mij ook niet verder helpen. Mijn voorgaande mobieltjes werkten prima met de Bluetooth.

Hans jou optie heb ik geprobeerd en als mijn BB vraagt om wachtwoord van de PC stopt het gewoon, onbegrijpelijk.

Heb jij misschien een andere suggestie of idee waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt

Franc
magier76
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 8 Maart 2010, 10:39:19 »

Agenda kan je ook laten syncen door een Google Agenda aan te maken en zo te syncen.
Outlook Sync't dan met Google Agenda en de BB kan je ook weer met Google Agenda laten syncen.
Dat is 1 probleem opgelost.
Er bestaan ook programma's voor ( zelf gebruik ik Sync2 ) maar dat is omdat google sync niet onder windows 7 werkt.

Contacten zou je ook via Google kunnen laten verlopen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Zovaak voeg ik geen contacten toe dus dat doe ik wel 1x in de week met Kabel <--> Pc verbinding.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: