Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
3 September 2010, 09:37:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter - Maak je eigen profiel aan op BlackBerry Vriend
40.097 aantal berichten in 9.396 topics door 13.253 geregistreerde leden
Nieuwste lid: janvhh
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: BB faq  (gelezen 3962 keer)
Morrigan
Hero Member

« Antwoord #15 Gepost op: 18 Augustus 2010, 12:31:30 »

Ik kan hier geen instelling voor vinden op de 8900, dus ik vermoed dat dit verder niet instelbaar is, maar dat ie het gewoon zou moeten doen.

Bij veel kleine probleempjes helpt vaak een batterypull. Heb je dat al eens geprobeerd? Een batterypull gaat zo: haal je batterij er uit terwijl je Blackberry aan staat en laat deze er ca. 1 minuutje uit. Daarna weer terug doen. Het opstarten daarna duurt een tijdje, dat is normaal.

BB 9700 Bold i.c.m. KPN (privé, BIS)
BB 8900 Curve i.c.m. Vodafone (zakelijk, BES)
Joellewalters
Newbie
*

« Antwoord #16 Gepost op: 1 September 2010, 19:30:58 »

Ik heb een probleem. Ik heb een paypal account en een blackberry ID account, maar ik kan geen spelletjes kopen of in my world. Ik moet dan inloggen met mijn Blackberry ID account, dit doe ik dan krijg ik een stuk tekst (licentie..nog iets) dan doe ik Iaccept en dan krijg ik mijn account gegevens. Ik kan hier alleen mijn wachtwoord en vraag veranderen het opslaan (maar dan kom ik weer in hetzelfde scherm) of eruit. Dus ben al 3 weken bezig met een spelletje kopen. Kan iemand me hier mee helpen???
Morrigan
Hero Member

« Antwoord #17 Gepost op: 2 September 2010, 09:50:42 »

Heb je je wel geregistreerd? Zo nee, voltooi dan eerst de registratie bij AppWorld!

BB 9700 Bold i.c.m. KPN (privé, BIS)
BB 8900 Curve i.c.m. Vodafone (zakelijk, BES)
Sjaak
Newbie
*

« Antwoord #18 Gepost op: 2 September 2010, 21:50:39 »

Hoi allen,

Ik heb een probleem met m'n BB9700B. Ben sinds 2 weken eigenaar en toen ik deze gisteren voor de 3e keer wilde synchroniseren met Outlool (via USB) kreeg ik de melding Unknown Error. Daarna zag ik dat al mijn toekomstige afspraken in mijn agenda in Outlook weg waren, maar die op de BB niet. Heb al van alles geprobeerd, zelfs alles opnieuw geďnstalleerd, maar telkens als ik de BB aansluit op mijn latop krijg deze error.
Waarna ik deze wegklik en mijn pincode invoer voor verbinding met desktop manager. Kan daarna gewoon updaten en backup-en, maar synchroniseren gaat niet, krijg dan weer Unknown error.

Heb deze melding al eerder geprobeerd te plaatsen, maar weet niet hoe ik ieder forumlid kan bereiken, vandaar via deze topic.

Gr. Sjaak
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: