Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
12 Maart 2010, 14:14:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter
23.178 aantal berichten in 6.233 topics door 11.185 geregistreerde leden
Nieuwste lid: vademee
.INFO voor $1.99/jaar

BlackBerry Software

BlackBerry Games

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: paar vraagjes  (gelezen 10 keer)
neenee
Newbie
*

« Gepost op: Vandaag om 13:56:13 »

Hallo:)
Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum naar me antwoord maar het is me nog niet duidelijk genoeg dus vandaar dat ik het maar vraag:) Ik ga dinsdag naar parijs met mijn school nu wil ik weten of als ik mijn gegevens service op uit of op uit tijdens roaming zet ik sowieso geen kosten maak omdat ik geen mail meer krijg enzo en als gegevens service uit staan of op uit tijdens roaming kan ik dan wel gewoon met wifi op internet? En gewoon bellen en smsen weet we ldat dat dan waarschijnlijk niet de zelfde prijs is. Verder heb ik een probleempje met mijn geluid sinds een tijdje geleden gaat mijn bold 9000 niet zo hard meer als dat ie moet gaan ik weet dat hij het nog wel kan doen want als ik een filmpje afspeel met muziek die standaard in me bb zat dat ie naar een tijdje naar de volume gaat zoals die was als toen ik hem kreeg dus als ik hem dan terug zet naar fabrieksinstellingen zou het dan kunnen dat het verholpen is en dat ik dan weer een back up op mijn bb zet, heb ik dan al mijn nummers, fotos etc terug?
ook is mij verteld dat er iets is als ctrl alt delete op je bb dat je onnodige dingen verwijdert dat ruimte in neemt op je bb

Ik heb een bb bold 9000
zit bij hi bis abbo eindeloos bb

alvast bedankt
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: