Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
31 Juli 2010, 21:51:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter
36.195 aantal berichten in 8.665 topics door 13.999 geregistreerde leden
Nieuwste lid: rick9644
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: BlackBerry op de CeBIT Hanover  (gelezen 5144 keer)
Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Gepost op: 4 Maart 2006, 15:07:27 »

Van 9 t/m 15 maart is weer de CeBIT in Hanover. Ook RIM is met de BlackBerry aanwezig. Ze hebben zelfs een speciale BlackBerry CeBIT site.

The past twelve months have been an extraordinary time for BlackBerry - a constant stream of market innovations, over 4.3 million new BlackBerry users worldwide, rewarding new partnerships and more than a handful of the industry’s leading international awards.

But however successfully 2005 has closed, the coming year promises even more. More competitive advantage, more firsts to market, more opportunities, more blue-chip businesses and mobile professionals choosing BlackBerry.
BlackBerry at CeBIT

And so it’s CeBIT time again. A chance to compare notes, discuss the big issues and look forward to another year of growth for the wireless communications industry. It’s the perfect platform to share our latest news. This year, Research In Motion will be showcasing outstanding innovations in BlackBerry device and server technologies. And we’ll be there in force, with expert, senior representatives available to meet, demonstrate BlackBerry in action, and answer your enquiries.
Win a new BlackBerry 8700!

The revolutionary new high-performance BlackBerry 8700 – EDGE*-enabled with a powerful Intel XScale® processor and 64MB Flash memory. Discover our new arrival at CeBIT – enter the competition at the BlackBerry stand and you might just be taking one home with you!
The agenda for the change

There are just never enough hours in the day. A smaller world, competing priorities, tighter deadlines - time has become our most precious commodity. Time-pressured BlackBerry users gain nearly an hour day by making better, more efficient, use of that time**. At CeBIT 2006 we hope to share with you our vision to empower forward-thinking businesses and busy individuals to take back control of their professional and personal lives – with time on their side.

Where to find RIM

Research In Motion will be exhibiting at the fair ground in Hanover, in Hall 12, Stand Number A30.

VrGr Bob
« Laatste verandering: 4 Maart 2006, 15:13:15 door Bob Hillesum » Gelogd

Big Dave
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 5 Maart 2006, 18:24:41 »

Mede Berry's,

Zijn er nog mensen die ook naar de CeBIT gaan dit jaar?
Dave gaat op vrijdag 10 maart.
Kzie jullie daar.

Groeten, Dave.
« Laatste verandering: 8 Maart 2006, 01:10:41 door Big Dave » Gelogd
Ted
Full Member

« Antwoord #2 Gepost op: 5 Maart 2006, 22:20:29 »

Mede Berry's,

Zijn er nog mensen die ook naar de CeBIT gaan dit jaar?
Dave gaat op vrijdag 10 maart.
Kzie jullie daar.

Groeten, Dave.

Ikke, met 2 collegae aanstaande donderdag de 9de.

Gr.
Ted

Don't work hard, work smart.... Use a BlackBerry !
BlackBerry PIN: 20444D06
Big Dave
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 8 Maart 2006, 01:08:37 »

Meer niet  Cry

Huh Hebben we het te druk voor dit soort evenementen  Huh

OK. Ik zal kijken of ik me daar kan vermaken zonder jullie  Wink

Dave.
Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Antwoord #4 Gepost op: 10 Maart 2006, 15:31:25 »

Nog leuke, intressante zaken van de CeBIT te melden?

VrGr Bob

Ted
Full Member

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Maart 2006, 15:33:04 »

Hoi,

Gister op de CeBIT geweest en natuurlijk ook de BB stand aanschouwd.
Ik heb er wat foto's van gemaakt, deze worden "ontwikkeld", nee grapje mijn digitale camera was stuk.
Dus heb er een aantal met die van een collega gemaakt, en deze worden nog naar mij gemaild, en zal ik ze hier ook posten.

De stand was heel de tijd erg druk, je ziet goed dat RIM erg bezig is met het "BlackBerry beyond email" verhaal.
De stand was namelijk omringd door allemaal third party's van RIM voor andere applicaties dan PIM. En bijvoorbeeld ook Handango met hun software.
De BB 8700 was ruim aanwezig om mee te spelen, de 8707 en de 7130 helaas nog niet.
Leuk was om te zien hoe Google Local werkt op de BB, de PDA Google earth zeg maar.
Verder daar nog met wat bekende van RIM staan praten, die verder eigenlijk niet veel los lieten over aankomende spannende zaken die er aankomen.

Als de foto's binnen zijn post ik ze hier wel ff.

Gr.
Ted

Ted
Full Member

« Antwoord #6 Gepost op: 10 Maart 2006, 15:33:48 »

VrGr Bob

Haha, volgens mij zaten we tegelijk te posten,  Cheesy

Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Antwoord #7 Gepost op: 10 Maart 2006, 15:36:02 »

VrGr Bob

Haha, volgens mij zaten we tegelijk te posten,  Cheesy

Ja dat moet wel. Grappig  Grin
« Laatste verandering: 10 Maart 2006, 15:37:39 door Bob Hillesum » Gelogd

Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Antwoord #8 Gepost op: 10 Maart 2006, 15:38:32 »

Hoi,

Gister op de CeBIT geweest en natuurlijk ook de BB stand aanschouwd.
Ik heb er wat foto's van gemaakt, deze worden "ontwikkeld", nee grapje mijn digitale camera was stuk.
Dus heb er een aantal met die van een collega gemaakt, en deze worden nog naar mij gemaild, en zal ik ze hier ook posten.

De stand was heel de tijd erg druk, je ziet goed dat RIM erg bezig is met het "BlackBerry beyond email" verhaal.
De stand was namelijk omringd door allemaal third party's van RIM voor andere applicaties dan PIM. En bijvoorbeeld ook Handango met hun software.
De BB 8700 was ruim aanwezig om mee te spelen, de 8707 en de 7130 helaas nog niet.
Leuk was om te zien hoe Google Local werkt op de BB, de PDA Google earth zeg maar.
Verder daar nog met wat bekende van RIM staan praten, die verder eigenlijk niet veel los lieten over aankomende spannende zaken die er aankomen.

Als de foto's binnen zijn post ik ze hier wel ff.

Gr.
Ted

Dank Ted voor de impressie.

VrGr Bob

Big Dave
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Maart 2006, 18:04:22 »

CeBIT... ja,

Het was vrijdag niet te druk zodat ik bijna alles heb kunnen zien wat ik wilde zien. Wat ik ook heb gezien is dat er errug veel van hetzelfde stond. Half Azië was aanwezig met ieder hun eigen uitvoering van bijvoorbeeld dezelfde Bluetooth GPS muis of van hun setje PC speakers of USB camera... Waar ik als audiofiel dan wel weer warm van werd maar wat niet thuis hoort op dit forum, waren de PC speakersetjes met buizenverterkers! GEWELDIG!

Maar nogmaals. Doordat er veel van hetzelfde werd getoond zag ik op een gegven moment door de Bits de Byte niet meer zeg maar.
'T was wel erg gezellig en 't is errug groot. CeBIT 2006... de moeite waard!

Groeten,
Dave.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: