Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
31 Juli 2010, 22:05:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken

Search BlackBerry:
Volg Het BlackBerry Forum op Twitter
36.195 aantal berichten in 8.665 topics door 13.999 geregistreerde leden
Nieuwste lid: rick9644
Overzicht van alle door Vodafone geleverde BlackBerry Smartphones:

Vodafone BlackBerry Zakelijk aanbiedingen!

PDAshop_120x60

GSM Paradise

BlackBerry Software

BlackBerry Games

.INFO voor $1.99/jaar

adverteren op Het BlackBerry Forum

0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: BlackBerry Teletekst nu ook geschikt voor 8707 BIS devices  (gelezen 7870 keer)
Thierry
Newbie
*

« Gepost op: 17 Maart 2007, 13:25:10 »

e-office mobile ontwikkelt momenteel  een nieuwe versie van BlackBerry Teletext die ook goed functioneert op BlackBerry 8707 BIS devices. Als u wilt kunt u deze versie uitproberen. Daarbij is het wellicht leuk om een aantal extra features te kunnen previewen. Bedenk wel: u werkt met een testversie, het kan zijn dat u tegen een bugje aanloopt of dat het systeem even uit de lucht is. Dit laatste zal overigens zelden voorkomen.

De highlights van de nieuwe versie:
- grafische weergave van teletekst pagina's
- teletekst fasttext ondersteuning
- ondersteuning van BIS gateway tbv data verkeer

Mocht u nog steeds interesse hebben in BlackBerry Teletekst dan kunt u de nieuwe versie testen door, in uw BlackBerry browser, onderstaande url te openen
http://teletekst.e-office.com

voor vragen of opmerkingen kunt u terecht bij : teletekst@e-office.com

Met vriendelijke groet,

Thierry Lammers

[edit Bob]Link gerepareerd[/edit]
« Laatste verandering: 22 Mei 2007, 12:00:48 door Thierry » Gelogd
ucsdcom
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Maart 2007, 14:15:58 »

Bij deze een reactie over de 8707v:

helaas krijg ik de Teletekstapplicatie ook met de nieuwe versie van de software niet aan de praat. Zijn er anderen waarbij het wel gelukt is op de 8707v (dus de zilveren  Vodafone UMTS Blackberry)? Op mijn oude Blackberry werkte het perfect en graag zou ik het programma ook nu weer beschikbaar hebben. (voor wie deze software nog niet heeft: het is echt een aanrader en werkte wel perfect op de Blackberry 7230, 7290 en 8700).

Helaas dus alleen niet op de 8707v. (weet niet of dit ook geldt voor de 8707 KPN versie). Op het Vodafone toestel zijn geen mogelijkheden aanwezig om TCP instellingen in te voeren zoals dat bij andere modellen wel kan. Ik ben al voorzien van de nieuwste software (geen nieuwe mogelijkheden voor TCP toegevoegd helaas) op mijn device en heb een BIS abonnement bij Vodafone. (Internetservice en geen enterprice service). Daarnaast een GPRS abonnent (bundel zonder MB's) voor internettoegang. Voor de zekerheid zal ik dit laatste nog even bij Vodafone controleren: de service is na storingen opnieuw toegevoegd, misschien is men de GPRS nul verbinding wel vergeten.)

In de applicatie zelf in de nieuwe versie kan ik kiezen voor BES, BIS-Browser en BIS-APN. In mijn geval ga ik er vanuit dat ik de BIS-browser instelling moet activeren bij gebrek aan TCP instellingen in het device, maar voor de zekerheid heb ik ook de andere mogelijkheden nog even getest.

In alle gevallen "null error" als gevolg. Bij BIS-APN is de melding "HTTP error code: 0. Protocoll not foud: null"

Bij BIS-Browser en BES is de melding: "Could not find a servicebook entry for IPPP".

NB. ik kan wel internetten via de ingebouwde browser.

Als er tips/adviezen zijn, zie ik die graag tegemoet.

« Laatste verandering: 26 Maart 2007, 14:42:10 door ucsdcom » Gelogd
Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Maart 2007, 15:30:10 »

Dank je voor deze input. Thierry zal hier zeker op reageren. Misschien kun je voor de volledigheid even je versie van het BlackBerryOS vermelden.

VrGr Bob

ucsdcom
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Maart 2007, 16:31:04 »

Bij deze:

Heb BlackBerryOS nr.: 4.1.0.316
Software Platform: 3.0.0.41
ucsdcom
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 4 April 2007, 14:53:17 »

update: na een hernieuwd onderzoek is Vodafone uiteindelijk (na bijna 1 jaar geen oplossing) tot de conclusie gekomen dat er toch iets in het netwerk niet goed stond ingesteld. De Teletekstapplicatie volgens bovenstaande link werkt nu perfect op mijn Blackberry 8707v!

Heel blij mee, het is erg handig en ziet er erg mooi uit!

Bedankt voor de link.
« Laatste verandering: 4 April 2007, 20:07:33 door ucsdcom » Gelogd
Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Antwoord #5 Gepost op: 5 April 2007, 12:03:16 »

Hartelijk bedankt voor deze update. Het blijkt maar weer eens dat de diverse carriers toch regelmatig verkeerde of onvolledige instellingen doen voor de BlackBerry. Ook het verkeerd uitleveren BES/BIS komt nog steeds voor. Misschien moeten ze eens met checklisten gaan werken. Het effect is nu dat beginnende BlackBerry gebruikers een vervelende ervaring hebben dat het niet direct werkt. Dat is jammer.

VrGr Bob

CrimInalA
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 12 April 2007, 17:30:06 »

heb em geinstalleerd op mn 8800 , maar dit is enkel de nederlandse teletekst .
Is er ook een mogelijkheid om de belgische te krijgen ? tv1 , canvas ,vt4 etc ?
Bob Hillesum
BlackBerry Consultant
Administrator
Hero Member

« Antwoord #7 Gepost op: 12 April 2007, 22:28:12 »

Wie weet maken ze ook nog een Belgische teletekst. Je kan teletekst, zoals bijvoorbeeld van één, ook via internet krijgen (wat het weer makkelijk maakt voor de makers om een versie te maken).

VrGr Bob

Thierry
Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: 26 April 2007, 02:30:47 »

technisch is het inderdaad al mogelijk om teletekst van andere zenders via onze software te kunnen bekijken. Deze functie staat momenteel uit maar zit er met de software die komend weekend beschikbaar komt er wel in. Helaas hebben wij met de buitenlandse TV zenders (nog) geen distributie overeenkomst, vandaar dat de zender-wissel functie nu nog verborgen is. Stuur mij een e-mail op teletekst@e-office.com dan zal ik de functie ter demonstratie aanzetten.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: